.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد. برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مازندران در بهنمیر
یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد.(ادامه)
انفجار سیلندر گاز خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی اقبالیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت. ۶ مصدوم بر اثر انفجار سیلندر گاز
انفجار سیلندر گاز خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی اقبالیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند. احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران
رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند.(ادامه)
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است. آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به جزئیات جدید عملیات وعده صادق از زبان سردار قاآنی، تعطیلی شنبه‌ها در کشور و بارش سیل‌آسا در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند. خبر خوش برای ۲ ستاره خارجی استقلال
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۶ اردیبهشت +جدول
قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، با شتاب بیشتری نسبت به روزهای گذشته به روند ریزشی خود ادامه می‌دهد. طوری که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کاهشی گزارش می‌شوند.(ادامه)
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند. ساعت کاری کارمندان کاهش یافت
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد. با موافقت مجلس شنبه‌ها تعطیل شد
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد.(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
حزب‌الله لبنان بامداد امروز از شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد. یکی دیگر از فرماندهان حزب‌الله لبنان در راه قدس به شهادت رسید
حزب‌الله لبنان بامداد امروز از شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رونق نسبی در هفتمین روز نمایشگاه کتاب و گزارش مجلس به قوه قضاییه از تخلفات مالی در شرکت‌های دولتی پرداخته‌اند.(ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
تعدادی از اراذل و اوباش امروز وارد اورژانس بیمارستانی در شهرستان دلفان شدند. ورود اراذل و اوباش قمه به دست به بیمارستان دلفان
تعدادی از اراذل و اوباش امروز وارد اورژانس بیمارستانی در شهرستان دلفان شدند.(ادامه)
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد. نخست‌وزیر قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه به بن‌بست رسیده است
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
عکس / اولین تصویر سحر دولتشاهی پس از جدایی از همایون شجریان در کنار پیمان معادی
صبح امروز بود که همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر جدایی‌اش از سحر دولتشاهی را تایید کرد. پس از این بود که یک عکس از پشت صحنه سریال افعی تهران از سحر دولتشاهی پس از جدایی از همایون شجریان در کنار پیمان معادی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ عکسی که گویا ساعاتی پیش گرفته شده است.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، گفت: کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد. در مورد قیمت قبر حاشیه‌سازی کردند در حالی که قیمت قبر رایگان است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، گفت: کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توسعه بندر شهید بهشتی با مشارکت هندی‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار قائم شهر دقایقی قبل از سوی شورای اسلامی شهر برکنار شد . فوری / شهردار قائم شهر برکنار شد + گزینه های بعدی چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : شهردار قائم شهر دقایقی قبل از سوی شورای اسلامی شهر برکنار شد .(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 2103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.886 seconds.